//Little Bear
Welcome !

let me speak



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Call me Hawa and follow my blog if you love it. Bla bla your words here


Followers !

they're VVIP

Place this with your followers widget! This is important for any bloggers to follow U easily. Learn at HERE!

Tagboard !

please be polite

Place your cbox codes

Twitter !

mention me

Your widget twitter or anything you want

Thank You !

I really aprreciate it





Adek


Assalamualaikum , semua . hye . hari neyh aku hepi sangat sangat sebab aku jumpa balik adek yang selama neyh aku cari selama 2 tahun . rindu gila gila kt dea tau  . dulu apa apa masalah aku cerita kt dea . dea memang seorang yg baek . aku untung dapat adek macam dea . sekarang kiteorg terpisah dah tapi nasib baik jumpa kt facebook balik . thanks ye facebook , sebab kau aku dapat jumpa adek aku balik . penat tau cari mencari . dulu mase aku sekolah rendah , setiap pertandingan sukan je mesti jumpa dea . kalau tak jumpa tak sah . sekarang neyh dea sekolah sabda . sabda ? mesti korang tak tau . first time dea cakap pown aku tak tahu . sekarang korang pulak . haha . sabda tuh sekolah sains bagan datoh . pandai kan dea . untung aku dapat adek macam dea dah la baik , pandai dan encem pulak tuh . hahak . aku teringin sangat nak jumpa dea . tp seorang hutan melintang seorang lg bidor , mane nak jumpa nyee . adussss . kalau dapat mase neyh diulang aku nak je duduk sekolah rendah tuh dan tak nak masuk form form neyh . boleh jumpa dea . hehe . tp kena redha . mase tuh cepat je jalan . haa ! kt sini aku ade amek pic dea , nak tgok tak  .