//Little Bear
Welcome !

let me speak



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Call me Hawa and follow my blog if you love it. Bla bla your words here


Followers !

they're VVIP

Place this with your followers widget! This is important for any bloggers to follow U easily. Learn at HERE!

Tagboard !

please be polite

Place your cbox codes

Twitter !

mention me

Your widget twitter or anything you want

Thank You !

I really aprreciate it





Berjalan Jalan Atau Meronda ? ? ?


 Assalamualaikum . hyee semua . hahak . pelik tk dengar tajuk atas tuh ? ? kalau pelik buad muka pelik cikit . kalau tk buad bodoh je la . hahak . okay . moh le kita cite ye . al kisah nye  begini , semalam aku pergi Shah Alam untuk teman kan tunang kaka aku beli buku . yg bagus nye tunang kaka aku tk ingat jalan g sane , so kena la tengok signboard . haha . bila korang bace mesti ingat kteorg sesat ? betul tk ? jd cter nye mmg kteorg sesat pown ! hahahak ! aku neyh terpaksa la tebal kan muka berinci2 sampai tk cukup tebal da g la tanye seorang kaka naik moto . nasib baik dea baik . kalau dapat yg berlagak , alamat berjanggut la aku nak tunggu . lepas , dea kate pusing kiri pusing kanan dan macam macam lg pusing la , kepala aku pown turut pusing dengar dea cakap .hehe . btw , thanks ye kt kaka tuh sebab tunjuk jalan . kaka memang terbaekkk !
    Tp ade satu cerita kelakar . kteorg kan nak cari Alam Central kena la pusing bulatan  . pusing punya pusing sampai kteorg tk sedar yg kteorg pusing bulatan tuh sampai 5 kali . kali ke 5 baru aku perasan . hahak ! memang kelakar waktu tuh . nasib baik kitaorg sampai gak kt sane . time sampai , aku terdiam sebab rupa nye kedai buku MPH je pown . aku ingat ade festival buku ape2 ke ? MPH je ? hmm . tp memang best sepanjang hari tuh . okay la . sampai sini je cerita aku . kalau ade aku tambah lg ye . bye .