//Little Bear
Welcome !

let me speak



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Call me Hawa and follow my blog if you love it. Bla bla your words here


Followers !

they're VVIP

Place this with your followers widget! This is important for any bloggers to follow U easily. Learn at HERE!

Tagboard !

please be polite

Place your cbox codes

Twitter !

mention me

Your widget twitter or anything you want

Thank You !

I really aprreciate it





Cuti Sekolah ? ? ?


Ape aku nak buad mase cuti sekolah neyh ? ? aktiviti yg aku akan buad setiap hari ialah berfacebook , tengok korea dalam youtube dan kemas kini blog . hmm . macam bosan jee ! OMG ! ! maybe , akak n abg aku ade perancangan nak bawak aku kemana . aku terdengar la kan nak bawak aku ke PD . ohh tho keii ? betul ke ? hm masih dalam perancangan lagi .aku harap jadi la koyt . aku pown tk penah g PD lagi . satu hal lagi , mak cik aku nak bawak aku g SUNWAY LAGOON pas cousin aku neyh hbeh exam spm . SUNWAY LAGOON , aku da penah  g . memang best tp permainan mereka mmg menakutkan . ntah la . aku kena buad keputusan dan menentukan tarikh nak g melancong . satu lagi , aktiviti yg selalu aku buad time cuti sekolah iaitu membace novel . macam2 novel aku da bace ! ade kalanye aku bace berulang2 . ape tk nye semua novel aku dah khatam . kdg2 naik jemu ulang novel yg same . tp ape yg leh buad ???? REDHA jee laa .okay laa . byepp