//Little Bear
Welcome !

let me speak



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Call me Hawa and follow my blog if you love it. Bla bla your words here


Followers !

they're VVIP

Place this with your followers widget! This is important for any bloggers to follow U easily. Learn at HERE!

Tagboard !

please be polite

Place your cbox codes

Twitter !

mention me

Your widget twitter or anything you want

Thank You !

I really aprreciate it





Dummm ! Terjatuh .


Assalamualaikum . hyepp . hari neyh aku ade satu cerita kelakar laa . bg aku yg alami memang kelakar tp tk tau la bg korang yg membace nye . heheh . cerita nye mcm neyh , family aku semua kecuali ayah aku g laa umah kaka nana aku kt damansara . beg banyak sangatt time tuh . ye laa , balek kg kan mesti la ade ole ole iaitu rambutan . dua beg plastik hitam tuh mengandungi rambutan . bayangkan ? berat tk . kaka dan abg aku bawak plastik tuh . aku bawak laa beg mereka semua . betapa berat nye beg semua tuh . rasa nak patah je tangan aku .
  Dah sampai tingkat 6 , kiteorg keluar la dari liff , tengah syok syok jalan , GEDEBUHHH ! macam buah nangka jatuh . hahak . tp tk busuk laa . tahu sape jatuh ? semesti nye aku laa . hahak . aku sendiri tk tahu mcm mana aku boleh jatuh . kaka , abg dan mak aku semua gelak gan aku sekali pown gelak . haha . kelakar beb ! dah la jatuh , pas tuh susah payah pulak tuh nak bangun sebab banyak beg . aku gagah kan la jugak . dah bangun , aku tengok la mcmane aku boleh jatuh . hmmm , rupe nye ade air . patut laa , licin kott . memang sakit laa . hmm . nasib baek tk de org nampak . kalau ade malu berinci2 muka aku . sorok kt loji je. haha . okay laa . sampai sini je . byee .