//Little Bear
Welcome !

let me speak



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Call me Hawa and follow my blog if you love it. Bla bla your words here


Followers !

they're VVIP

Place this with your followers widget! This is important for any bloggers to follow U easily. Learn at HERE!

Tagboard !

please be polite

Place your cbox codes

Twitter !

mention me

Your widget twitter or anything you want

Thank You !

I really aprreciate it





Meminta Maaf Darimu


First sekali aku minta maaf . aku tau kita sama2 terasa , right ? yeah . okay . let me story what happen that time . aku duduk uma asyik kena gan akak n abg aku . pasal sape syahmi . OMG !! tk de name laen ke selain syahmi . yeah .aku sedih kau tk layan aku sebab aku nak cerita kt sape kalau bukan kau ? betul tk ? selama neyh aku cerita je kt kau . tp bila time tuh kau tk bls lg la perasan aku bercampur aduk , betul tk . kau kawan baek aku laa . aku faham perasan kau . kau pown kena faham perasan aku jugak . parents kau membuat keputusan yg betul . hope kau terima dengan ikhlas . itu bagus untuk kebaikan kau jugak . mungkin sekarang kau tk suka tp lame2 kau akan suka . percaye kate aku . jangan kate tk nak , takut ilmu yg kau belajar tkkn masuk . maybe masuk form3 kau lg pandai dari aku . sape tahu kan ? ? tuh la berkat belajar kt tuisyen . kau kira untung parents amek perhatian kt kau . guna la yg sebaik mungkin .
          
         Berbalik topik asal , aku tk berniat nak kutuk kau . maybe kau anggap itu satu kutuk kan dari aku . aku terima . tp dalam text tuh lg aku da maaf kan kau ? aku tunggu permaafan dari kau . okay , sedih2 jugak tp jgn sampai lupa kawan beb ! aku tk penah lupa kau . udah2 le sedih tuh . WE'RE FRIENDS ??? . ILOVEYOUFOREVER .