//Little Bear
Welcome !

let me speak



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Call me Hawa and follow my blog if you love it. Bla bla your words here


Followers !

they're VVIP

Place this with your followers widget! This is important for any bloggers to follow U easily. Learn at HERE!

Tagboard !

please be polite

Place your cbox codes

Twitter !

mention me

Your widget twitter or anything you want

Thank You !

I really aprreciate it





Berjalan-Jalan


Assalamualaikum , hye semua .pada pagi yg indah neyh aku rasa bersemangat sangat nak post . hehe . nak tahu nape ? calling calling la aku . hahak .korang dah tengok kan tajuk atas tuh ? kali neyh bukan meronda ye . hehe .kali neyh aku , akak sima dan nana berserta mak aku pergi ke bandar tasik permaisuri . saje riadah dalam mase yg same nak photoshoot . *aduh mcm artis pulak photoshoot neyh . hahak .dah sampai sane memang best . ye la , tempat joging , dating dan semua boleh . luas gila tempat nye sampai tak cukup tapak aku berjalan . dah laa berbukit bukit , jadi mengah laa . *neyh la sebab jarang jogimg asyik nak besarkan badan je bak kate adek aku . hahak . jahat betul mulut adek aku . siap kau adek .jumpa kau akak bg minum air loji , baru cantik sikit . hehe . *jgn terasa ye adek , akak gurau semata mata , tuh pown kalau kau bace post neyh . okay , berbalik pada cerita asal , sambil tangkap gambar ade jugak budak budak laki joging lalu . perrgghhh ! kebanyakan nye encem dohhh ! hehe . haha . huhu . hoho . kt sini aku nak bg gambar ktorg kt sana .