//Little Bear
Welcome !

let me speak



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Call me Hawa and follow my blog if you love it. Bla bla your words here


Followers !

they're VVIP

Place this with your followers widget! This is important for any bloggers to follow U easily. Learn at HERE!

Tagboard !

please be polite

Place your cbox codes

Twitter !

mention me

Your widget twitter or anything you want

Thank You !

I really aprreciate it





Budak Sesat


Assalamualaikum , hye guys . hari neyh aku bengang sikit sebab ade sorang budak tuh sesat dlm encet aku . dah la sesat , pas tuh bukan nak cakap elok elok . aku punya laa cakap seelok yg mungkin gan dea last last dea maki maki hamun aku . ciss , ape punya manusia laa . langsung tak de adab sopan . siap berBODOH wehh . panass je aku . aku boleh sabar lagi . ye la , sabar kan separuh dari iman . bengang jee aku . ikutkan aku nak je aku maki dea balik. memang hisss ntah lee . bila cerita pasal dea jd sakit hati akuu . bila aku tanye name dea kate name dea mahal . puihhh dea mahal . bg kt orang gila tepi jalan pown orang gila tuh tak nak . then , dea kate name aku murah . hishh , sape dea nak kate murah atau mahal name aku ? dea mak n ayah aku ke ? yg paling aku bengang dea kate aku KUNO ? taikk dea laa . bajet bagus  betul laa dea tuh . kate aku GEDEK pulak tuhh . OMG ! aku diam je . aku tahu la semua orang ade hak nak komen pasal orang lain , tp neyh melampau sangattt . hiss , kau tak belajar sivik ke budakk ? tak tahu adab gan sopan . nak aku ajar ke ? meh sini laa ! tp sebelum nak komen pasal orang lain . tgok la diri kau dulu kt cermin baru la nak mengata pasal orang lain . kalau diri sendiri ntah pape , ade hati nak komen pasal orang lainn . waterparkk la kau neyh . eeii , kalau ikutkan hati aku nak je aku sebarkan nom kau kt facebook gan blog , tp aku malas nak panjang kan cerita pasal kau . buang masa aku je + dapat penat menaip pasal kau . kalau aku dapat kau , aku fuck fuck fuck kau habis habisan ! k laa , mood tak baik . *sorry , kalau ade yg terasa . aku tak masukkan sape sape tp ade budak yg aku sendiri tak kenal . kbye .