//Little Bear
Welcome !

let me speak



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Call me Hawa and follow my blog if you love it. Bla bla your words here


Followers !

they're VVIP

Place this with your followers widget! This is important for any bloggers to follow U easily. Learn at HERE!

Tagboard !

please be polite

Place your cbox codes

Twitter !

mention me

Your widget twitter or anything you want

Thank You !

I really aprreciate it





Hanya Dia


Assalamualaikum , hyee geng ! hahak . kenape aku happy sangatt neyh ? haha . what ever la . yess ! hanya dia . but peringatan bukan pakwe ye . no , no , no . hahak . dia ? dia ? dia ? siapa dia tuh ? mesti korang tertanye tanye . biar la rahsia . kalau sape yg dapat teka memang pandai macam aku . *perasan . hehe . okay , jom la dgr cerita aku . haha . dia seorang baik tp dea boleh buad aku nangis , merajuk , marah , sakit hati dan semua ade . tp aku bahagia gan dea . *bahagia , macam couple la pulak ? hehe . tp betul la . hahak . okay la , baik aku stop daripada terus merepek yg bukan bukan . nanti korang kate aku gila pulak .adusss , tak nak beb ! tak sanggup . tak pasal pasal tinggal kt tanjung rambutan . haha . kbye :)