//Little Bear
Welcome !

let me speak



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Call me Hawa and follow my blog if you love it. Bla bla your words here


Followers !

they're VVIP

Place this with your followers widget! This is important for any bloggers to follow U easily. Learn at HERE!

Tagboard !

please be polite

Place your cbox codes

Twitter !

mention me

Your widget twitter or anything you want

Thank You !

I really aprreciate it





HAPPY BIRTHDAY , BELA


Assalamualaikum , semua . ehem ehem ! skrg aku nak wish besday kt kawan baik aku kt ubern ( ulu bernam ,perak bukan selangor ) . happy birthday bela , semoga kau panjang umur n murah rezeki . haha . lame tak jumpa kau . rindu sangat sangat gan kau . *padahal time raya dah jumpa . rindu lagi ka ? hahak . aku ingat lagi time kita tahun 6 dulu ? best kan ?kita jadi roomates sebab mak gan ayah aku dah pindah bidor time aku sekolah rendah lagi . jadi aku tinggal umah kau la . hahak . kenangan tuh . aku still ingat semua tuh . time kita buat 2 biji kek untuk besday cikgu kita sampai pagi . tido pown tak cukup , tp nasib baik kek tuh sedap . sampai ser zeq habis kan kek tuh . kita belajar sama sama tp keputusan kita tak sama . aku tak la kate aku pandai , tp aku sedih sebab result tak sama padahal kita study sama sama . otak kita pown sama sama gilaa . naik basikal pergi sekolah . ade jugak kita sampai sekolah dah lewat . hahak . otai tahun 6 la katekan . haha . paling kelakar time kt bilik ibadat . semua perempuan ade sebab nak sembahyang nak tunggu tuisyen mula . *kejadian tuh tak baik cerita sebab tak elok . haha . memang best laa . batch'97 ubern memang terbaik laa . aku ingat lagi geng geng aku antara nye bela , aisyah , nana , atikah , banu , sabrina , fatin , jasmine . lelaki pulak amat , hafiz , azhari , reza , asrul , ziyad ,farhan , talib dan ramai lagi laa . korang memang best laa . kita sama sama harungi suka duka masa tahun 6 dulu . kena marah sama sama . seronok sama sama . permainan yg selalu kita main dulu belon air? betul tak ? isi air dalam belon pas tuh lempar kt org . habis laa basah baju sekolah kita . kalau cikgu tanye masing masing mendiamkan diri . hahah . kelakar betul . setiap kali kenangkan  zaman tahun 6 dulu  , boleh menitis kan airmata aku . sungguh aku rindu korang semua ex-6 futuris ! kenangan yg paling terindah dalam hidup aku ! love you !