//Little Bear
Welcome !

let me speak



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Call me Hawa and follow my blog if you love it. Bla bla your words here


Followers !

they're VVIP

Place this with your followers widget! This is important for any bloggers to follow U easily. Learn at HERE!

Tagboard !

please be polite

Place your cbox codes

Twitter !

mention me

Your widget twitter or anything you want

Thank You !

I really aprreciate it





Last Day


Hi , guys . hari neyh hari last aku nak on9 and post entry sebab lepas neyh kan aku dah nak balik bidor . kenalahh tinggalkan semua bende neyh , hanya tumpukan kt pelajaran je sebab tahun depan aku ade exam kedua terbesar . rasa takut sangatt nak hadapi nye . neyh bukan macam UPSR . kalau tuh aku boleh la lagi tp neyh PMR ! macam tak caye aku dah besar . haha . bila kawan kawan aku cakap pasal PMR , semua pakat takut . haha . aku pown tak tahu aku boleh cemerlang macam UPSR ke tak . aku result UPSR dapat 4A 1C . haha . tahu tak kenape ade C , sebab aku malas nak belajar science . time cikgu mengajar aku main , teruk betul aku . nasib baik tak gagal . walaupown aku main kt sekolah , kt umah aku tetap belajar sains . ntahh la , time thn 6 dulu aku tak suka science . tp skrg aku dah mula suka la . haha . okay , berbalik pada topik asal . aku neyh bukan la pandai sangatt . tp pandai jugakk laa . haha . *tak malu puji diri sendiri . family aku pown nak aku berjaya dalam exam neyh aku je yg tinggal lagi . maklum laa , anak bongsu laa katekan . haha . aku kena tinggal kan sikap aku yg macam gila gila neyh n ubah jadi serius . haha . akak aku kate kalau aku dapat  straight"A aku akan dapat laptop yg dea guna sekarang . haha . suka laa . tp aku tak tahu laa . hmm , tahh laa wehh . kusutt otakk aku sekarang neyhh ! stop la cerita pasal PMR tuh . karang tak pasal pasal gugur rambut aku pikir pasal tuh . haha . aku dah balik ! sedih , sedih . tinggal la fb , blog semua tuh . alahai , rindu nye kt korang nanti . kalau aku rajin , aku g la cc . tuh pown kalau laa . tiba tiba teringat kt adek aku . wahai hati , tabah la sikit . teringat dea je asyik la nangis . tak rock laa wehh . haha . hish , hishh , susah betul la kalau dah syg seseorang tuh sangatt sangatt . sampaikan tak boleh lepas . sikit jealous , sikit merajuk . then , drama korea selatan menanti . *alahaii , sedar diri sikit wahai hawe dea dah ade makwe laa . lagi cun dari kau tahu takk n lagi pandai . hmm , sedar sangatt sangatt neyhh . hahak . macam la kerenah aku neyh . boleh ke dea tahan . hah . nasib badan laa adekk oii dapat akak kau macam neyh . okay , sampai sini jee . tak de idea . neyh pown ape yg ade dlm pale aku tulis . mesti pelik pelik . haha . kbye . <3