//Little Bear
Welcome !

let me speak



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Call me Hawa and follow my blog if you love it. Bla bla your words here


Followers !

they're VVIP

Place this with your followers widget! This is important for any bloggers to follow U easily. Learn at HERE!

Tagboard !

please be polite

Place your cbox codes

Twitter !

mention me

Your widget twitter or anything you want

Thank You !

I really aprreciate it





Perjumpaan Selepas 2 Tahun


Assalamualaikum , hye . 2 tahun ? mesti korang ingat aku nak cerita pasal adek angkat aku lgkan ? memang pown tp neyh berkaitan gan aku jugak . mesti korang tak sabar kan nak dengar cerita pasal aku kan kan kan ? hehe . first time aku jumpa aku trngok name dea kt fb . ye laa , on9 kan ? aku tergerak hati nak bukak dea punya fb . yes ! aku dah bukak . berdebar debar tau hati macam neyh . dupp daap dupp daapp . haha . bila tulis kt info yg dea duduk hutan melintang aku dah happy dah . tp baru sikit yela mane tahu name sama , tempat duduk same tp orang lain ? tak ke kecewa . betul tak . pas tuh aku tgok pic . aku tak yakin sangatt tuh dea sebab 2 tahun boleh merubah fizikal kita kan ? hm , last aku tgok besday dea sebab aku ingat sangatt sangatt besday dea .25 April 1998 . hahak . aku try la tanye dea . segan pown ade jugak . ye la , dalam hati aku tertanye tanye dea ingat ke lg aku atau dah lupa kan aku ? kalau kate tak kenal memang aku menangis  kt situ jugak . orang yg kite cari 2 tahun dah tak kenal . hmm . tp nasib baik dea kenal aku , tak de la aku menangis just terharu je . hehe . tak sangke dea still syg aku ? syg ke dea ? aku sendiri tak tahu . rambut je hitam sama ,hati lain lain . mane nak tahu . hehe . tp syg aku still tak berubah . okay , sampai sini je . takut banjir kt sini pulak . kbye . *taksangkaakutouchingsampaimcmneyhsekali . hm .