//Little Bear
Welcome !

let me speak



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Call me Hawa and follow my blog if you love it. Bla bla your words here


Followers !

they're VVIP

Place this with your followers widget! This is important for any bloggers to follow U easily. Learn at HERE!

Tagboard !

please be polite

Place your cbox codes

Twitter !

mention me

Your widget twitter or anything you want

Thank You !

I really aprreciate it





Port Dickson


Assalamualaikum , semua . hye , hye . aku happy sangat hari neyh . nampak tak tajuk atas tuh ? ? P. D . haha . syok laa g jalan kt p.d . dekat je gan damansara , tak sampai 3 jam pown . aku first time nak g p.d jadi excited la sikit . hahak . yg pergi sana cuma aku , akak nana , akak sima , mak aku dan tunang akak aku je . ayah gan juga abg aku tak dapat ikut sebab kerja , kerja , kerja . kteorg pergi pagi sampai sane tengah hari . sudah sampai , kteorg merehatkan badan sebab letih . *poyo je , perjalanan bukan jauh pown . hahak . okay , aku bercadang tak nak mandi tp lepas tengok pantai tuh , fuhh ! tergoda beb ! pantai tuh macam panggil panggil aku je ! tapi nasib baik aku ade bawak baju lebih . tp aku kena mandi berhati hati sebab ayah aku dah pesan kat akak aku jangan bg aku mandi lama lama . dialog dea macam neyh *akak , jangan bg hawe mandi lama lama . hawe tuh tak leh jumpa pantai , nanti dea lupa diri . haha . mcm tuh sekali ayah aku cakap . tp aku ingat pesanan seorang ayah tuh .okay , berbalik kt pantai p.d tuh . disebab kan aku nak mandi , aku g laa tukar baju dulu . lepas je tukar , hahah , apa lagi serbu la pantai tuh . *macam batak je ! hahak . aku syok syok mandi , akak aku pulak sibuk sibuk snap gambar . hahak . tp over sangat dea snap gambar sampai nak simbah air kt aku . dah la air nye masin jadi pedih mate aku . merah tau . hahak . lepas mandi , aku rehat laa . tiba tiba datang datang seorang abg tuh , tanye nak main banana boat tak ? kteorg pown setuju laa sebab tak penah main lagi . *hahah , kuno nye kau hawe . org lain dah main laa . hahak . first time naik tuh takut ade . hahak . lame lame dah jauh sikit best gila laa . sampai aku jerit ombak rindu !hahak , kelakar gila . memang best main tuh sampai aku tak nak turun dari banana boat tuh . hahak . tp paling kelakar time aku jerit ombak rindu , ombak rindu , ombak rindu ! family aku asyik gelak je kt aku . aku buat muka paling slumber je laa . aku mandi selama 2 jam ! lame kan . hahak . sebelum balik , aku pergi laa beli baju gan topi ala ala korea . hahak . teringin jugak nak stail korea kan kan ? beli laa , nasib baik murah je . okay laa , sampai sini je laa . penat badan badan aku neyh . pe tak nye , sampai rumah terus bukak lappy and on9 facebook jap . baru laa post blog .*sorry la , sebab tak de gambar p.d tuh lagi . hehe . nak tengok dalam facebook laa . kbye ! muah !