//Little Bear
Welcome !

let me speak



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Call me Hawa and follow my blog if you love it. Bla bla your words here


Followers !

they're VVIP

Place this with your followers widget! This is important for any bloggers to follow U easily. Learn at HERE!

Tagboard !

please be polite

Place your cbox codes

Twitter !

mention me

Your widget twitter or anything you want

Thank You !

I really aprreciate it





Tabiat Setiap Petang ? ?


Assalamualaikum , semua . haha . aku post neyh atas permintaan seseorang . jadi aku tunai kan la sebab aku dah buat salah kat dea . haha . mesti pelik tiba tiba post aku kali neyh tabiat ? haha . okay , aku ade tabiat setiap petang . banyak la tabiat aku neyh . first sekali bace novel . okay , bercerita tentang novel neyh , novel ape korang yg dah bace ? aku banyak laa tp ade yg best dan ade jugak yg kurang . antara yg best cinta 3 suku , cinta kau dan aku , ombak rindu , biar rindu berlagu dan sekarang yg aku bace ialah lafazkan kalimah cintamu . best sangat ! sampai boleh mengalirkan airmata aku yg berharga ini . *hahak , berharga ke ? hahak . adek aku cadangkan bace novel mahakarya cinta ? aku tak penah bace tp aku dah bace sinopsis dea . memang best . tp paling aku tak sangka adek aku minat bace novel . wahh , boleh tahan jiwang dea ek ? aku ingat pompuan je suka . tp aku tak de la kutuk atau perli dea . memang aku terkejut . hahak . okay , second pulak merayap sambil makan ice cream bersama salwana a.k.a hawe . haha . kembar aku tuh . tp dea ting.1 je . aku pulak ting.2 .tak sah kalau merayap tak makan ice cream . hahak . kadang kadang melepak kt tadika laa , main badminton dan ade jugak jalan jalan naik motor . bukan aku bawak tp salwana a.k.a hawe . aku bukan tak reti la tp ade kisah disebalik nye . *tak pyh la cerita kisah aku tuh . hehe . yg third pulak layan cerita korea . hahak . benda neyh paling gila gila aku suka . sape tak suka korea ye tak ? aku start suka tengok bila rumah aku pasang astro beyond ! hahak . gila lah . kan ade channel korea . sampaikan mak gan ayah aku jugak terpakse tengok korea . hahak .  banyak cerita menarik kt one tv hd ( dalam beyond ) antara nye PROTECT THE BOSS , RUN MACKEREL RUN , RUNNING MAN dan banyak lagi laa . hahak . okay , yg last sekali , tabiat aku adalah tido . tp aku tak la setiap petang tido . aku akan tido kalau gantuk , letih atau ade masalah besar melanda aku. tuh baru leh buat aku tido . cerita pasal tido neyh , aku teringat adek aku . hampir setiap hari dea tido ? gila laa . kuat ke dea tido atau nak elak dari chat gan aku . hahak . tp memang setiap hari laa dea tido . kadang kadang dea cakap *akak . aku dah tahu mesti dea nak tido . hahak . adek , adek . maybe tuh tabiat adek kott . haha . biar laa . asal kan adek bahagia sudah . okay , laa . aku dah ngantuk . nak tahu tak sekaramg pukul bape ? 2.46 PAGI . hahak . aku tady main game . leka sangatt . time tuh neyh baru aku tengok jam . *alahai , hawe , hawe . okay la , bye . muah muah .