//Little Bear
Welcome !

let me speak



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Call me Hawa and follow my blog if you love it. Bla bla your words here


Followers !

they're VVIP

Place this with your followers widget! This is important for any bloggers to follow U easily. Learn at HERE!

Tagboard !

please be polite

Place your cbox codes

Twitter !

mention me

Your widget twitter or anything you want

Thank You !

I really aprreciate it





I'm Back


Haii , aku kembali lagi . lame tak post . rindu rasa nye . hehe . hari nak cerita ape ek ? humm , berfikir sebentar . ha ! kehidupan aku sebagai budak form3 . penat jugak ek jadi form3 tp tuh hanya sementara . kalau nak keputusan yg cemerlang kena la penat penat .  haha . sekarang tengah belajar bab 3 mathematics . aku tak fhm wehh . sikit pown takk . ya allah , pening gila kepala aku belajar bab uhh . sabar jelahh wahai haweku . aihh , tak tahu nak cakap ape dahh . k laa , bhaii .