//Little Bear
Welcome !

let me speak



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Call me Hawa and follow my blog if you love it. Bla bla your words here


Followers !

they're VVIP

Place this with your followers widget! This is important for any bloggers to follow U easily. Learn at HERE!

Tagboard !

please be polite

Place your cbox codes

Twitter !

mention me

Your widget twitter or anything you want

Thank You !

I really aprreciate it





Blog !


Aku jealous tengok blog orang lain , semua cantik + lawa . blog aku bukan tk cantik tp banyak yg kekurangan dlm blog aku . aku mengaku yg aku tk reti edit blog . wujud nye blog neyh dengan bantuan kawan aku farah ! kalau tkde dea , tkde lh blog aku . aku nak belajar edit blog tp tkde sape nak ajar aku . abg aku ? jangan harap lh . tinggal kenangan je . farah ? dea bukan dekat dengan gan aku pown . so susah . salwana ? dea ade ajar tp satu harem pown aku tk faham . kalau nak suruh aku belajar sendiri , jangan harap lh . lagi pown aku bukan selalu on9 semua neyh . ade jugak yg kate blog aku tk cantik . yess , aku tahu tuh . dan aku terima seadanya . rasa boring jugak setiap kali bukak blog benda yg sama . aihh , sedih nye . :( . ade sape2 nak ajar aku tk edit blog ? tettt ! tkde calon pown . haha . okay lh , aku malas nak taip panjang2 neyh . kbhai .