//Little Bear
Welcome !

let me speak



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Call me Hawa and follow my blog if you love it. Bla bla your words here


Followers !

they're VVIP

Place this with your followers widget! This is important for any bloggers to follow U easily. Learn at HERE!

Tagboard !

please be polite

Place your cbox codes

Twitter !

mention me

Your widget twitter or anything you want

Thank You !

I really aprreciate it





Lelaki Itu ,


Wahh , blog aku kini berwajah baru kan ? cantik tk ? haha , thanks to salwana kerana mengeditkan blog aku 
haha , suda-2 . back to main topic . lelaki itu ? siapakah dea ?
dea ade lhaaaaa seorang lelaki lhaa weh , takkan pondan pulak ? agak-2 lha kome neh ,haha . 
okay , biar lha aku bg intro sikit 

Nama : muhammad nur khairullah b. adnan 
Umur : 16 tahun , genap sudaa 
Sekolah : smk seri perkasa
Tarikh Lahir : 11 mei weh . sama bulan gan aku . geng (Y)
Tempat Tinggal : ulu bernam lha . tk lari mane pun 
Motif : sebab aku mention panjang-2 nama dea dekat sini because sejarah berulang kembali !

usah panjang-2 biodata dea . karang glamor susah lha pulak , hahaha . meh aku story morry sikit .

#---->     semalam aku online sampai lewat malam , biasa lha . chat gan adik kesayangan aku tuh lha .
lepas dea off , aku pun layan perasaan lha depan fb , haha
tetiba tenet pulak buat hal dengan aku , ish . tension jee time tuh , rasa nak hempuk 
jee B.B tuh . okay , aku pun elok kan lha .
lepas bukak jee , tengok ade msg satu . aku ingat adib kee , ain atau umai kan ? 
rupa nya si mamat tuh . alahai , terkejut gila aku . si dea bg chat
kt aku . wah , memberangsangkan . *bangga weh . first time lepas aku habis tahun 6
langsung tk jumpa dea dah . kadang-2 aku teringin jugak nak
terserempak gan dea tp aku asyik terserempak gan adek dea jee , iaitu hafiz . tp untung
jugak lha dapat terserempak gan adek dea . comel jugak ape . 
sama batch gan aku tuh . sudaa hawe , melalut dah kau yee . ish , kamu nehh .
back to story , aku pun balas lha dengan cara agak kerek .
haha , aku jahatt . tp aku layan macam biasa jee , tkder mesra-2 ye . jangan salah 
faham pulak . dea ade tye aku macam-2 soalan . 

khai : hai hawa..
hawa : haiii , 
khai : gah buat pe ?
hawa : online jeh gan chat
khai : chat gan sape ?
hawa : kau sorang je lha , tiada yg lain . haha
khai : tk chat gan pakwe ?
hawa : pakwe ? aku mane ade pakwe .
khai : single la nie ?
hawa : aah ler ,
khai : asal tk couple ?
hawa : entah lha .
khai : cakap lha . tkkn tk suka kt sape-2 kot ?
hawa : entah , aku suka kt ........
khai : sape ? cakap la
hawa : no komen , haha
khai : kau suka aku lagi ke ?
hawa : asal kau cakap macam tuh ?
khai : kau cakap macam tuh macam nak couple gan aku je .
hawa : mane ade .
khai : tkpe, aku faham .
hawa : ape yg kau faham ?
khai : yg kau syg aku lagi .
hawa : haha , yalah .
khai : aku pun syg kau jugak .
hawa : ceh , yalah tuh ?
khai : ye .
hawa : haha , yalah . tengok setia tk aku gan kau ? *ayat jee
khai : aku tahu aku silap . aku mintak maaf
hawa : yelah .
khai : kalau aku putus aku couple gan kau , nak ?
hawa : jum , jum *ayat gatai
khai : aku nak la couple gan kau ,
hawa : asal nak ? bukan kau tk suka kt aku ke ?
khai : tu dulu ,
hawa : oh , skrg ?
khai : skrg suka balik .
hawa : boleh pulak ?
khai : boleh jee ,
hawa : yalah , pape laa weh .
khai : kenapa tk tido lagi ?
hawa : entah la , leka kot . haha , kau pulak ?
khai : aku tunggu kau . kau on , aku on . kau off , aku off .
hawa : wah , sweet gila ayat kau . 
khai : sememangnye .
hawa : haha , yalah . k lha , aku nak out . kau pun macam menghalau aku jee . 
khai : aku tye je td .
hawa : haha , aku pun cakap jee td . k lha , bye , assalamualaikum. <3
khai : kau neh . bye , waalaikumsalam . <3 <3 <3 *banyak kot love .


haha , suda . tuh jee chat aku gan dea . act , panjang lagi tp aku skip . malas lhaa tulis panjang-2 .
yg lain tk best pun , aku cari yg best jeee . heee :D . back to the chat .
aku still syg dea lagi ? sebab ape weh ? because he is my first love . dea lelaki pertama yg aku suka + syg 
aku tk penah terpikir pun yg dea akan chat gan aku , tk terlintas lgsg weh . 
aku still tk dapat lupakan time chat gan dea . terlalu sweet untuk dikenangkan . haha . ayat aku wehh ,
haha , khai-2 . rindu kau weh . rindu sangat . lame tk jumpa kau .
teringin pulak nak jumpa kau . tkpe-2 nanti aku masuk sekola sperks ek . then , kita boleh date sama-2 . 
hahaaaaa . *malu-3 . 
#to khai , love u so much  ! muah , muah , muah .