//Little Bear
Welcome !

let me speak



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Call me Hawa and follow my blog if you love it. Bla bla your words here


Followers !

they're VVIP

Place this with your followers widget! This is important for any bloggers to follow U easily. Learn at HERE!

Tagboard !

please be polite

Place your cbox codes

Twitter !

mention me

Your widget twitter or anything you want

Thank You !

I really aprreciate it





PMR ! ! ! ! !


OMG ! tuh jee yg boleh aku kate . because what ? result PMR nak keluar dah wehhh . tinggal bape minggu jee lagi . 22.12.12 hari yg paling mendebarkan . bila dengar je 
perkataan tuh aku rasa jantung aku berdegup dengan laju , darah mengalir dengan 
pantas . fuhhh , aku rasa takot , nervous , cuak , gementar . aku tak tau nak estimate aku dapat bape .
semuanya berserah pada TAKDIR . yeahh , that right !


Dan yg penting , aku tak pikir aku nak sekolah mane ? aduhh , ayah aku dah asyik tanye jee . aku sendiri 
confuse nak sekolah mane . aku teringin nak masuk asrama TAPI jauh pulak dari 
rumah aku . ish , ade je halangan nye . macam tak bagi aku pindah sekolah jee kan ? hahaaa .


#selingan . tetiba rindu pulak kat kawan aku , farah syazwani n saidatul sahiraa . 
lame tak jumpa mereka neh . RINDU sesangat <
sayang mereka 

takpe , time amik result kita jumpa ye .


Back to topic , lepas PMR neh aku pening betoi la . pening memikirkan result dan sekolah .
ape la nak jadi gan aku nanti ye . macam takde
matlamat jee . heee ~~ . tak baik , tak baik . haha .

Bersiapkan fizikal dan mental untuk mengambil result nanti . yeahhh , terbaikkkk !