//Little Bear
Welcome !

let me speak



Diary Stuff About Links
Assalamualaikum. Call me Hawa and follow my blog if you love it. Bla bla your words here


Followers !

they're VVIP

Place this with your followers widget! This is important for any bloggers to follow U easily. Learn at HERE!

Tagboard !

please be polite

Place your cbox codes

Twitter !

mention me

Your widget twitter or anything you want

Thank You !

I really aprreciate it





Kenduri Ohh Kenduri


Haii , hehe . Aku kembali lagi . Haha . Okay , semalam aku g kenduri kat meru rumah kawan kakak aku . Ohh , happening wooo . ramai laki . haha . Okay , sebalik kenduri neh aku ade cerita .
Meh aku cerita , kakak aku ade sorang kawan , lelaki . comel . lagi pun dea muda , baru 19 . haha .
Tuh deaa , haha . Muhammad Amin Azmi ( biru ) , sebelah uh Asnawi . haha .

 Amin kalau jumpa aku dea malu , asyik nak mengelat je . Aku pun geram dea . Ish , nak je tampar . haha .
Nak bercakap gan aku pun malu , aihh . Dea neh , tp aku bersabar je .
Aku selalu suruh akak aku kirim salam kat tp dea balas balik . Bila aku takde bukan main lagi .
Tapi bila aku ade , pandang muka pun taknak . haha . Kesian dea kat kenduri tu .
Dea kena gosipkan dgn aku , merah woo muka dea . haha . Dalam hati , aku gelak je .
Aku ade ajak amik gambar sama-2 . Time tu aku taktau nak cakap macamana muka dea . ya allah , merahnya ! Lepas uh terus g kat kawan dea . Marah betoi aku . 

*Abaikan muka dibelakang tu , takde kena mengena

*tengah betoi kan tudung , sempat lagi snap

*dengan akak sulung , Diana

*menggila sebentar

*ohh , ayu gilaa

#Soo , penyelesaiannya . Aku tangkap la gambar sorang-2 ha . Tuh je la koleksi gambar yg aku ade .
HAHA , Takpe-2 . Semalam boleh la kau lari . Bila-2 jumpa kau mesti tangkap
gambar gan aku . haha . Aku neh kejam tau Amin !